Benim İşim Tuttumu Tutmadımı Çok karışık

arkadaşlar hikayemi anlatayım vefk yaptırdım burdan etkilenerek yaptırdım sorunsuz okudum ve 48 gün felan olmadı tutmadı bende başka birisiyle sevgili olmaya karar verdim sırf aşk acımı unutayım kafam dağılsın diye. yeni sevgilimle eskiden tanışıyoduk ama 1 yıl sadece internetten konuşuyoduk o beni seviyodu ben ona şans vermemiştim ama vefk tutmadı diye ona tmm dedim ve bodruma gittim. bodruma indim sevgilim beni aldı oturduk içtik gezdik derken tam gece 2 de marinada sevdiğim erkek bana seni çok seviyorum çok özledim diye mesaj attı. yeni sevgilime ne yapacağımı bilemedim hemen cevap vermiyim dedim ve eskisi bana çok acılar çektirdi çok kötüyken yenisi benim için herşeyi yapan birisi çok iyi çok kıymetli ve vicdan yaptım. yeni sevgilimle ayrılmadık ama eskisine mesaj atmadanda duramadım o benim aşık olduğum kişi yeni olan sadece bir vefa borcu gibi. eskiye mesaj attım konuşmaya başladık ama yeni olanda var ve çok değer veriyo. ilk defa böyle bir durum içindeyim. ben vefki olcay beye yaptırdım aradım anlattım tutmuş dedi. şimdi ben ne yapıcam gerçekten bilmiyorum ve aklım karmakarışık. ha sevmiyomuyum seviyorum eski olana deliler gibi aşığım ve sürünsün istiyorum peşinde koşturduğu kadar peşimde koşsun ve yeni olan gerçekten hak etmiyo bana yaşatılanı ben ona nasıl yaşatırım. aklımı kaçırıcam çok üzgünüm çıkmazdayım.

Bir önceki yazımız olan acil yardimmmmm başlıklı makalemizi de okumanızı öneririz.

Kategori: Aşk Vefki Yazar: [2 Grey Star Level]
avatar
Answer #1

arkadaşım benzer bir durum bende var.. hatta daha kötüsü diyebilirim. hayatım sevgilimle çok güzel giderken son 5 ay onun yüzünden cehenneme döndü.. onu o kdr severken o da beni severken başka kızla sözlendi gizlice istemediği çirkin kapalı bir kızla.. işlem yaptırdım kızla ayırdım ancak bana gelmedi..aile tepkisinden korktu..
ama bana yine de gelmesini istiyorum.. o kdr kötülük yaptı bana ailesi bana hakaret etti sustu ama yine de gelmesini istiyorum.. niye mi sırf bana yaşattıklarını ona yaşatmak için..bilmiyorum gelrise ne hissederim nilmiyorum ama hissetiklerime bende anlam veremiyorum

ama yenisi seni mutlu ediyorsa ona şanş ver derim.. eskisinden de intikamını al sadece

Answers Answered By: kiese [53 Blue Star Level]
avatar
Answer #2

aklım okadar karışık ki. senin hikayenide okudum seninkide tutmuş gibi gözüküyo bence biraz daha zaman ver bakalım. nişan durduk yere atılmaz çünkü.

Answers Answered By: mertna [2 Grey Star Level]

Yorum Yazin