MEDYUM BERA TAM BİR BELA

Arkadaşlar ben bugünler de şunu daha iyi anladım ki gerçekten güvenebileceğiniz bir medyum bulmak çok zor. Belki medyum Bera gibiler yüzünden işini iyi yapan kişilerin mesleklerine leke sürülüyor. Bende her insan gibi içimde mistik özellikler taşıyan ve merak eden biriyim. Geleceğim hakkında endişe duyan ben bir hata yapıp medyum aramaya koyuldum. Büyük bir hevesle medyum arayan ben sonunda aradığım medyumu bulmuştum ve kaygılarımı endişelerimi ona anlatacaktım.
Beni mekânına davet eti ve bende onun mekânına gittim ancak mekân pek iç açıcı değildi ve insanı karamsarlığa iten bir atmosferi vardı. İçeri girer girmez korktum acaba böbrek mafyası organ mafyası olabilir mi diye ancak böyle bir şey çıkmadı bu kişi zavallı bir dolandırıcılıktan öteye gidebilecek biri de değildi zaten. Ona gelecek hakkında endişelerimi ve yapmam gerekenleri sordum beni nasıl bir gelecek bekliyor diye. Oda benim cinlerim var ve onlar aracılığı ile senin geleceğini öğrenebilirim dedi. Ancak cinleri benden para istiyormuş bende gereken parayı verdim ve bekleyişe koyuldum. Kuranda olmayan bazı sözler söylüyordu ben ona bu kuranın neresinde var diye sorunca yüzü kızardı ve tökezledi konuyu geçirtirdi ancak ben dolandırıldığımı hissediyordum.
Bana sonraki gün gelmemi söyledi. Gittiğimde cinler daha fazla para istiyormuş ve benden para aldı 10 dakika saçma bir şekilde titredikten sonra bana gelecek hakkında bazı şeyler söyledi ve benimle hiç alakası olmayan şeyler. Evlisin deme diye sorduğunda hayır edim mesela bunun gibi bildiği hiç bir şey yoktu ve ben paramı geri istediğimde bana uzaklaşmazsam kötü olacağını söyledi ve tüfek çıkardı bende pisipisine gitmemek için oradan kaçtım ve konuyu kapattım.

Bir önceki yazımız olan medyum olcayla papaz büyüsü başlıklı makalemizde papaz büyüsü medyum olcay medyum hakkında bilgiler verilmektedir.

Kategori: Medyumlar Yazar: [3 Grey Star Level]
avatar
Answer #1

IFTIRANIN BU KADARI SEN ONCE BIR DOKTORA GOZUK BENCE TUFEK CIKARMIS HAHHAHAHA SIZOFREN MISIN SEN YAHU

Answers Answered By: Merve yilmaz [ Grey Star Level]

Yorum Yazin