medyum dolunayın kaşık büyüsünden tam sonuç aldım

25 yıllık kocam kızı yaşındaki kadına kapıldı. beni ailesini bıraktı bu kadın için antalyaya yerleşti. bende çocuklarımda sindiremedik bu durumu 1 yıl hoca hoca dolaştım.derman olamadı malesef kimse internetten medyum dolunayı buldum tesadüfen. aradım kaşık büyüsü yapacağını söyledi bende kabul ettim. umrunda olmadığımız herif bizi arayıp sormaya para yollamaya başladı, dolunay bey etkilerin artacağını sabretmemi söyledi aynen dediği gibi oldu adam o kadını bırakıp evine döndü,bende tavsiye ederim medyum dolunayı

Bir önceki yazımız olan Medyum Dolunayı şiddetle tavsiye ediyorum. başlıklı makalemizde Medyum dolunay, medyum dolunay referans. ve medyum dolunay şikayet hakkında bilgiler verilmektedir.

Kategori: Büyü Yapanlar Yazar: [2 Grey Star Level]
avatar
Answer #1

internette medyumlara bakarken bu siteye denk geldim, bende medyum dolunaydan şifa bulmuş biri olarak yazmak istedim.iş yerinde bana hayatı zindan eden müdürüme çare oldu medyum dolunay. vudu bebek çalışması yaptırdım iki ay sabret dedi bana.okumalar verdi yaptım bebeğe iğneler batırttı.bunları yaparken açıkçası ürktüm biraz. yap dedikleri bitti diğer ay yıllardır aynı yerde müdür olan adamın ataması geldi defoldu gitti.gerçekten tavsiye edilecek bir kişi.

Answers Answered By: dawn [2 Grey Star Level]
avatar
Answer #2

arkadaşlar bende 2 ay önce eski sevgilim bana dönsün diye çalışma yapmıştık.ilk zamanlar bi düzelme yoktu.kandırıldım diye düşündüm. dün bana kendiliğinden mesaj attı görüşmek istedi şoka girdim.buluştuğumuzda senden bıktım artık diyen adam süt dökmüş kedi gibiydi özür diledi. şimdi aramız gayet iyi ancak benim merak ettiğim konu acaba etkileri devam eder mi ? etkisi geçer diye korkuyorum dolunay ben birşey olmaz dedi ama siz ne düşünüyorsunuz?

Answers Answered By: pato [2 Grey Star Level]
avatar
Answer #3

bende bu site üzerinden tanıdım medyum dolunayı telefonda başka hocalarıda aradım ama baştan savar gibi konuştular dolunay bey güven verdi kaşık büyüsü yaptırdım.10 gün bekle sonuç alıcaz dedi.son umut kalkıştım.kargoyu alıp açtığımda umudum iyice artı.emek verilmiş birşey olduğunu anladım.gerçekten farklı. bakalım kargom 15 ağustosta geldi sonuçları buaradan yazacağım

Answers Answered By: sezeraydin [7 Grey Star Level]
avatar
Answer #4

bende düşündüm taşındım dün parasını yolladım işlemi başlattım hayırlısı olsun pazartesi kendim gibip teslim alacağım yerinden sonuçları bildireceğim inşallah olumlu olur

Answers Answered By: sznsn [7 Grey Star Level]
avatar
Answer #5

Ucreti ne kadar

Answers Answered By: selenn [21 Grey Star Level]
avatar
Answer #6

Sezeraydın ve sznsn arkadaşlar dolunay beyle işlemlere başladınız mı nasıl gidiyor gelişmeleri bizlerlede paylaşır mısınız lütfen.. Ayrıca bu bağlama için kaşık büyüsü yaptıran arkadaşlar işlem ve yaptıklarınız hakkında detaylı blgi verebilir misiniz lütfen tam olark ne yapıyoruz okuma yakma vs okumaları ne kadar sürüyor belli saatlerde mi olmak zorunda okuma tersten okuma diye birşey var mı bu işlemde bende başlıycam ama ailemin yanında yapabileceğim bişey midir bilmiyorlar sonuçta acil bilgi lütfen

Answers Answered By: Sevda [86 Blue Star Level]
avatar
Answer #7

Kaşık büyüsü hakkında bilgi istiyorum arkadaşkar medyum dolunaya yaptıran arkadaşlar yardımcı olursanız çok sevinirim

Answers Answered By: Sevda [86 Blue Star Level]
avatar
Answer #8

Sevda ben 15 Ağustos’ta kargoyu teslim almıştım sonuc aldım galiba akşam görüşecegız yazacağım gene

Answers Answered By: sezeraydin [7 Grey Star Level]
avatar
Answer #9

Sezeraydın bu kadar kısa sürede mi sonuç aldın çok iyiymiş ya dilerim mutluluğun daimi olur sonuçları yaz lütfen merak ediyorum .. Ben de dolunay beye bu işlemi yaptırmayı düşünüyorum ama korkuyorum ya olmazsa diye sürekli araştırıp duruyorum bi yandanda parayı denkleştirmeye çalışıyorum sonunda yaptıracağım inşallah.. Peki bu işlem uygulaması zor bi işlem mi arkadaşım okumaları çokmu okumaları belli saatlerde mi yapmak zorundayız bide okuma dışında işlemleri var mı netten araştırdığım kadarıyla kaşıkları bi mezara gömüyormuşuz sen de öyle mi yaptın bu konudada bilgilendirirmisn rica etsem ne çok soru sordum ya :)))

Answers Answered By: Sevda [86 Blue Star Level]
avatar
Answer #10

sezeraydin baya oldu senin sonuç noldu bende yeni girdim uzun zaman sonra 🙂

Answers Answered By: saklibahce [2 Grey Star Level]
avatar
Answer #11

ara ara gidip gelmeler oluyor ama şuan diyebilirimki beraberiz 🙂

Answers Answered By: sezeraydin [7 Grey Star Level]
avatar
Answer #12

Arkadaşlar kaşık büyüsünün uygulaması zor mu lütfen cvp verin. Mezarlığa gömmeyi biz mi yapıyoruz??

Answers Answered By: Azraa [72 Blue Star Level]
avatar
Answer #13

Sezeraydın en çok senden bilgi bekliyorum lütfen hem işlem hem de şu anki durumunz hakkında bilgi verir misin gidip gelmeler derken ne gibi birliktesnz ama iyimi aranız bunları merak ediyorum kişi geldikten sonraki gelişmeler nasıl oluyor

Answers Answered By: Sevda [86 Blue Star Level]
avatar
Answer #14

Sevda kaşık büyüsünde mezarlığa gömme olayı yokmuş. Dolunay beye sordum.

Answers Answered By: Azraa [72 Blue Star Level]
avatar
Answer #15

Hadi ya çok korkuyordm ben onu yapmaktan zaten :)))) sağol azraa çok iyi oldu bu bilgi başka detay blyorsan onuda söylersen sevinirm :)))

Answers Answered By: Sevda [86 Blue Star Level]
avatar
Answer #16

Ben nisanlimin benden soguyup ayrılmasını istyrum bu kesin sonuç kurtulurmuyum zorla nisanlandrildim onun kendi elleriyle yuzugu atmasını istyrum

Answers Answered By: burcu [ Grey Star Level]
avatar
Answer #17

Fiyatıyla ilgili bilgisi olan varmı acaba lütfen varsa paylaşsın??

Answers Answered By: Süleyman [ Grey Star Level]

Yorum Yazin