Olcay Bey’in Vefkinin Gecikmesi?

Olcay Bey’e vefk yaptırdım.Elim sıkışık dedim paranın tamamını şimdi vermezsiniz kalanını işlem bitince dediği için tavrı çok çok hoşuma gitti.1 hafta içinde elimde olacağını söyledi ancak 10 gun olduğu halde yok.Hiç aramadım mesaj attım.Her defasında geç de olsa kısa da olsa cevap verdi tabi ki yoğundur doğal olarak.Dün hala elimde yok dedim bugun cevap verdi bugun kargoya verilecek diye.10.gun bugun.İster istemez biraz tedirgin oluyor insan.Böyle gecikme yaşayan var mı acaba?

Bir önceki yazımız olan Medyum Olcay PAPAZ BÜYÜSÜNDEN SONUÇ ALDIM başlıklı makalemizde kesin sonuç veren büyü, papaz büyüsü nasıl yapılır ve papaz büyüsü sonuçları hakkında bilgiler verilmektedir.

Kategori: Aşk Vefki Yazar: [3 Grey Star Level]
avatar
Answer #1

Meraba luna.. evet benimde vefkim 10 günde geldi bende cok merak edip olcay hocaya mail atmistim ne zaman vefkim elimde olur diye? Bugun kargoya verdim yarin elinde olur demisti. Dedigi gibide oldu. Olcay hocaya sonsuz güvenebilirsin

Answers Answered By: bahtsiz. [21 Grey Star Level]
avatar
Answer #2

Luna hanim… Merak etmeyin vefkiniz kisa zamanda elinizde olur… Zaten kargoya verildigi zaman sms olarak bildiriliyor… Bendede gecikme oldu ama kargo elime geldi… Paketini alitken sarili olan vefki acma. Alinca da hocaya soylersin vefki aldim ve ne yapman gerektgini bide kaplama yaparkende nasil bir kaplama yapayim de. Bu sorunlari yasadgm ici. Sizlere soyluyorum. Ayrica burda sonuclari paylas ve ne oldugunu yazarsniz sevinirm…

Answers Answered By: dermanlazim [124 Blue Star Level]
avatar
Answer #3

Ayni durum bende de oldu 13-14 gunde vefk elime gecti daha 2 gun once elime gecti vefk kullanmaya basladim

Answers Answered By: sainbiel [4 Grey Star Level]
avatar
Answer #4

Arkadaslar… Peki vefki kullananlar durumlar nasil. Bilgi verirmisiniz. 5 gun sonra İnsallah Allah in izni ile calismaya baslyacam… Bakalim artik burda sonuclari yazacam. İnsallah olumlu neticler aliriz arkadaslar. Kader mahkumlari gibi olduk:)))

Answers Answered By: dermanlazim [124 Blue Star Level]
avatar
Answer #5

selam dermanlazim. Ben 40 gün vefkimi taşıdım daha sonra olcay bey vefki ne yapacğımı söyledi.yaptım ve 10 gün snra bana dönüş yap dedi.Final bakımı yapacakmış.Fakat benim daha 10 günüm dolmadı.5 gün sonra hocaya haber vericem.ŞU zamana kadar neler oldu dersen hiçbişey olmadı.Sevdiğim çocuk hala seni sevmıyorum sana asık değilim dıyor.Ben vefkımın calısmadıgını yada enerjısının düştüğünü düşünuyorum.5gün snra belli olacak bakalım..

Answers Answered By: bahtsiz. [21 Grey Star Level]
avatar
Answer #6

Bahtsiz peki o 40 gun icinde sevdginiz kisi ile hic irtibat kurdunuzmu ki sevdginiz kisi sizi sevmiyorum diyor… Hani vefki tasirken yapilmasi gereken tek sey fazla sevdginiz kisinin ustune gitmemesi gerekiyormus. Sahsim adima soyliyeyim ben en son ayrldgm gunden beri mesaj atmadim ve rqhatsiz etmedimde. İnancla ve dolu dolu enerji ile savirla bekliyorum. Bahtsiz umarim ismin gibi degilde bahtin acilir sevdgn kisi size doner. Umudunuzu yitirmeyin bide gelismeleri burda paylasalim…

Answers Answered By: dermanlazim [124 Blue Star Level]
avatar
Answer #7

biz 11 aydır ayrıyız ve 11 aydır en ufak bir mesajlaşma bile yoktu sadece ortak arkadaşlarımıza ondan nefret ediyorum adımı anmasın diyordu.Vefki yaptırdıktan sonra 33.gününde ben sevdiğim çock ve 2 arkadaşım sahile gıttık.oraya gelmesi gerçekten benı çok şaşırttı.Adımı anmak istemıyordu.ARkadaşlar bızı yalnz braktılar fakat bırbırmızı yedık.Oraya helallık almak için geldiğini söledi fakat bn helallik vermedm.yani iyi bi gelişme olmadı.ve o gece yine ortak arkadşmıza onu svmıyorum ondan nefret edıyorum onla yasadgm herseye pişmanm dedi..bende bunları duyunca moralmı çok bozdum bu sebepten vefkin enerjısının düştüğüne ınanıyorum.4günüm kaldı final bakımım için..Umarım hepimizin sevdiği döner.Allah yardımcımız olsun

Answers Answered By: bahtsiz. [21 Grey Star Level]
avatar
Answer #8

bahtsiz durumun adina cok uzuldum bi erkek olarak bayanlarin duygusu ve onlarin uzulmeleri bir hayli zor. Simdi umudunuzu yitrmeyin derim final olacak ve daha sonra da tarih verilecek. hani olumsuz dusunmeyin kesinlikle. daha sabret usağum bak finalden sonra Allah in izni donecek gercek seven pes etmezzz. her sey sabirla olacak. Ha Allah korusun olmadi Olcay hocada alternatifler cook:)) Haydin guzel haberlerini bekliyoruz…

Answers Answered By: dermanlazim [124 Blue Star Level]
avatar
Answer #9

Dermanlazim olcay hoca bana tarih aralığı verdi.3 martla 12 mart arası dedi.Şaşşırdm doğrusu.Vefkin tutcağını pek düşünmüyordum çok moralimi bozmuştum çünkü.Şimdi sıra o tarihi beklemede bakalım 🙂 Luna benmde 40 gün boyunca bir dünya olumsuz olaylarım oldu.vefkimin 20.gününde iki cihan bir araya gelse ona dönmem demişti.Ve olcay hocaya sorduğumda daha çok başındasın demişti..Sakın bozma moralini.40 gün bitmeden hiçbişey belli olmaz

Answers Answered By: bahtsiz. [21 Grey Star Level]
avatar
Answer #10

Bahtsız cok sevindim gercekten 🙂 sizden haber alınca benimde morelim üst seviyeye cıkıyor 🙂 Vallah kardeşi işin acıkcası ben kendisi ile hiç konuşmadım ve onu rahatsızda etmedim etmeyecem de bu gün 20. gnüm sabırla bekliyorum. HAYIRLISI ile olup bitenleri görecez. İşin ilginc yanı bende okumam falan hiçç bir şey yok sadece vefki tak bitti o kadar 🙂 Kardeş Güzel haberlerle bekliyroum…

Answers Answered By: dermanlazim [124 Blue Star Level]
avatar
Answer #11

Nasıl okuman filan yok dermanlazim anlamadim ? Sen kisiye ozelmi yaptirdin ?

Answers Answered By: bahtsiz. [21 Grey Star Level]
avatar
Answer #12

dermanlazım,
sen kişiye özelmi yaptırdın,papaz mı yaptırdın,okuma nasıl yok anlamadım..

Answers Answered By: miracle [59 Blue Star Level]
avatar
Answer #13

Bahtsız kardeşim… vallah benim aşk vefki kişiye özel değil yanı ilk aşama… işte benim 15 gün doldu olcay hocaya hocam okumalar falan varmı dedim.yok dedi bende merak ettim. işte kişiye göre değişiyormuş dedi,yanı bazılarının okumları fazla bazılarının az bazılarınında hiç yokmuş. hanı kişininin işlemine göre değişiyormuş. benimde okumam yok vefki tak yeter dedi. işte bende sabırla bekilyorum kardeşim…

Answers Answered By: dermanlazim [124 Blue Star Level]
avatar
Answer #14

bahtsız buu arada senin kacıncı gün oldu kardeşim. yanı durum nasıl gidiyor??

Answers Answered By: dermanlazim [124 Blue Star Level]
avatar
Answer #15

Olcay hoca bana 3 martla 12 mart arası dönecek dedi dermanlazim.vefki yaktım zaten takmıyorum..İşte tarih aralığımı bekliyorum.Ama dün sevdiğim çocuk yine ortak bi arkadaşımıza benim için ”bana ondan bahsetme diye bin keremi söylücem yeter artık bitti gitti 1sene oldu hala ne diye bana ondan bahsediyosun” demiş bağırmış çağırmış.Ben hala o tarih aralığında dönceğini düşünmüyorum o yüzden 🙁 bunları söyleyen bi adam dönmez

Answers Answered By: bahtsiz. [21 Grey Star Level]
avatar
Answer #16

DÖNER DÖNER KİMLER DÖNMEDİ Kİ ÜMİTSİZLİĞE KAPILMA LÜTFEN

Answers Answered By: butterfly [112 Blue Star Level]
avatar
Answer #17

bahtsız kardeşim bak aşk vefki yapan bi arkadaş daha vardı tarih aralığında dönecek diye söylemişti olcay hoca… verdiği tarih aralığından önce sonuç almış aarkdaş… sende ümidini yitirme bence? sabret bii Allah Büyüktür… GÜN DOĞMADAN NELER DOĞAR kardeşim…

Answers Answered By: dermanlazim [124 Blue Star Level]
avatar
Answer #18

Merhaba arkadaşlar..Gelişmeleri yazayım dedim.
Vefki takalı 7.gün olmuştu ki ara vermek zorunda kaldım özel durumumdan dolayı.2 gün sonra vefk üstümde olmamasına ragmen karşılaştık ve beni özlemişti yanına çağırdı 🙂 gurur yaptım başta ancak sonra konuştuk.ancak sonra aramadı.Ben de düşündüm taşındım vefkten vazgeçip papaza geçmeye karar verdim.Haftaya gelecek ancak bu konuda bilgisi olan var mı?
Çünkü şöyle bir şey oldu.Kargom pazartesi gitti.İki gecedir uyuyamıyorum ve çarpıntım var.Garip bir huzursuzluk.Bu normal mi acaba?
Bir de okumalar nasıl ne kadar sürüyor hangi saatlerde yapılıyor biliyor musunuz?

Answers Answered By: luna15 [3 Grey Star Level]
avatar
Answer #19

Luna vallah vefkin etkisi madem olmuştu vefke devam eedecektin ki papazı en son duruma göre bırakırdın tabi yine de senin bileceğin iş…Rabbim güzel günler daim eylesiin inşallah senden güzel haberler bekliyrouz….Papaz yapan arkdaşlar vardıda şuan ortalıklarda görünmüyorlar…

Answers Answered By: dermanlazim [124 Blue Star Level]
avatar
Answer #20

bahtsız kardeşim bişey soracam bu yorumunu başka bi yerde gördüm ama şuan yaptığın yorumla çook farklı bir şey. daha önce sevdiğiniz size dönmüş ama siz uzaklaştırmak istemişssiniz şimdi ise yaptığınız yorumlarda ise sevdiğinizin dönmesi için aşk vefki yapmışsınız?
arkdaşlar kısmında itibarn yaptığın yorumda sana ait. aacaba sen kaç vefk yaptın zahmet olmasa acıklar mısın_
BAHTSIZ…arkadaşlar benim sorunum farklı biraz ben çok ama çok sevdiğimi sandığım insana bağlama yaptırdım keşke yaptırmasaydım ama gururum çok incinmişti sadece gelsin istiyordum amaşu an beni çok sıkıyor kıskanıyor tüm hayatımı kısıtladı ayrılırsamda tehditlerle karşı karşıya kalıyorum ve en kötüdüde evlilik baskısı kuruyor bağlama yaptırdığım hocaya söyledim bozun diye fakat olmaz o zaman kendini intihar etmeye bile kalkışır böyle bir yük alamam dedi internetteki medyumlarada güvenemiyorum soğutma konusunda yardım alan işi olan eğer varsa lütfen yardımcı olun yada büyü bozan bir hoca VARMI DEMİŞSİNİZ

Answers Answered By: dermanlazim [124 Blue Star Level]
avatar
Answer #21

Sonuç alan var mı içinizde

Answers Answered By: bedeviye [41 Green Star Level]

Yorum Yazin

En Son Yorumlar

  • Yükleniyor...

Begeni Puanlar

Begendiniz tavsiye veya yoruma puan verin

Grey Sta Levelr[1 - 25 Grey Star Level]
Green Star Level[26 - 50 Green Star Level]
Blue Star Level[51 - 500 Blue Star Level]
Orange Star Level[501 - 5000 Orange Star Level]
Red Star Level[5001 - 25000 Red Star Level]
Black Star Level[25001+ Black Star Level]